Joep Zanderink Leest Voor aan Peuters in Bibliotheek Tubbergen

Gepubliceerd op: 3 juni 2024 15:07

Vanmorgen heeft Joep Zanderink uit Geesteren, één van de schoolkampioenen voorgelezen aan een groep peuters in de bibliotheek in Tubbergen.

Met een vertelkastje en grote vertelplaten konden de peuters de afbeeldingen goed zien. Zo genoten ze van het verhaal waarin een kleine mol probeert de maan te pakken omdat hij die zo mooi vindt. Het lukt hem niet, maar met zijn dierenvrienden ontdekt hij dat het kijken naar de maan ook al heel prachtig is. Na afloop kregen alle kinderen een kleurplaat van de mol mee naar huis.

Voor maandag 17 juni staat er nog een voorleesfeestje gepland in bibliotheek Tubbergen. Sluit gezellig aan met uw (klein)kind. De inloop is vanaf 9.45 uur, het voorlezen begint om 10.00 uur.